EDI - en standardiseret grænseflade til effektiv dataudveksling
Tid er en vigtig økonomisk faktor. Især når det drejer sig om leveringstider, har tidsfaktoren en hurtig og alvorlig indvirkning på omkostningerne. For at kunne levere endnu hurtigere til kunderne registrerer HELUKABEL automatisk kundernes internetordrer via varestyringssystemet eller ERP-systemet (Enterprise Resource Planning). Ved at forbinde HELUKABEL's varestyringssystem med kundernes systemer kan leveringstiderne reduceres drastisk.
EDI (Electronic Data Interchange)
I tilfælde af at en kunde ikke er en SAP-bruger, tilbyder vi en anderledes, enkel og effektiv løsning: Ved hjælp af en EDI-standardiseret grænseflade til effektiv dataudveksling kan en kundes system tilsluttes HELUKABEL ERP-system. For at sikre en jævn transmission overføres al information i en såkaldt standard. Disse standarder, med formaterne EDITEC 3.3 og EDIFACT D96a, er internationale og brancheuafhængige dynamiske EDI-standarder, der løbende udvikles yderligere.
Fordele for dig
Fordelene ved at bruge dette system er enorme tidsbesparelser, hurtig behandling og minimering af fejl. EDI er også uafhængig af hardware, det anvendte operativsystem og sproget.
Sammen med kunden kan EDP-specialister finde en løsning til implementering af en hurtig og effektiv bestillingsproces til enhver situation.
For spørgsmål om EDI som kunde bedes du kontakte
edi-customer@helukabel.de.
Som leverandør bedes du kontakte
edi-supplier@helukabel.de